Domov poskytuje ubytování v jedno a dvoulůžkových pokojích. Klienti si mohou svůj pokoj vybavit drobnými osobními doplňky (např. drobný nábytek, výzdoba stěn, fotografie, dečky, apod.).

Dle požadavků klientů a po vzájemné dohodě je možné mít na pokoji ledničku, televizi, rádio apod. s tím, že klienti hradí spotřebovanou elektrickou energii pouze za ledničku a televizi. K elektro spotřebičům je nutné mít záruční list a podléhají 1x ročně revizím.

K standardní výbavě pokoje patří: elektricky polohovatelné lůžko, skříň, noční stolek, židle, stůl, polička, telefon, umyvadlo s teplou a studenou vodou.

 

Počet pokojů

  Jednolůžkové  41   průměrná velikost 21 m2
  Dvoulůžkové  44   průměrná velikost 26 m2

 

Většina pokojů má vlastní sociální zařízení (umyvadlo, WC, sprchový kout).

Změnu ubytování navrhuje po předchozím projednání s klientem vedoucí úseku. Změnu schvaluje ředitel domova.

 

Úklid

  • Ve všech prostorách domova je pravidelně udržován pořádek a čistota.
  • Úklid pokojů klientů a ostatních prostor je prováděn v souladu s platnými předpisy.
  • Klient si udržuje pořádek a čistotu v rozsahu svých schopností.
  • Úklid osobních věcí a předmětů si zajišťuje klient, případně za asistence zaměstnanců.
  • Rozsah úklidu prováděného domovem je vázán na potřeby a samostatnost klienta.
  • Úklid skříní, stolků, osobních předmětů a věcí je prováděn zaměstnanci pouze s výslovným souhlasem klienta nebo v případě nesoběstačnosti.
  • Potraviny podléhající zkáze ve skříních a nočních stolcích nelze skladovat, zaměstnanci jsou oprávněni zbytky jídla a předměty odporující zásadám hygieny odejmout a zlikvidovat.

 

Praní a drobné opravy osobního prádla a ošacení, žehlení

  • Praní, žehlení osobního prádla i ložního prádla zabezpečuje domov.
  • Výměna ložního prádla se provádí podle potřeby klienta, nejpozději však každý třetí týden.
  • Osobní prádlo a ošacení klienta je označeno při zahájení služby a vždy při jakékoliv obměně. Pro předcházení záměny osobního prádla a ošacení je klient povinen nahlásit jakékoliv změny nahlásit příslušné vedoucí úseku.
  • Případné reklamace, které se týkají prádla (ať už poškození nebo ztráta) vyřizuje příslušná vedoucí úseku.
  • Drobné opravy osobního prádla a ošacení zajišťuje domov.

 

Seznam drobných oprav

Kalhoty:
rozpáraná část oděvu ( do délky 10 cm)
utržený knoflík
výměna zipu ( v případě poškození v prádelně)

Sukně:
rozpáraná část oděvu ( do délky 10 cm)
utržený knoflík
natržená část podšívky do délky 10 cm
rozpáraná část podsazení

Saka, bundy, kabáty:
natržená část podšívky do délky 10 cm
utržený knoflík
natržená část kapsy

Osobní prádlo:
trenýrky, spodní prádlo, košilky, tílka
oprava natrženého prádla do délky 10 cm
utržený knoflík

Osobní ložní prádlo:
natržená část do délky 20 cm
utržený knoflík
zapošití dírky
výměna tkalounu ( šnůrka)

Platné od 1. 1. 2007